+46 707 107033
SV EN RU
CloudOffice ®

 

Integrera din bokförings- och affärsförvaltning i ett enda molnsystem

 

Spara resurser och öka effektiviteten i din verksamhet

Automatisera allt!
Bokföring

Systemet genererar bokföringsposter för vanliga åtgärder.

Vi skapar mallar för manuella poster, vilket gör att du kan förbereda dokument på ett snabbare och enklare sätt.

Programmet skapar automatiskt balansräkningar, underlag för redovisnings av inkomstskatt, Intrastat och andra dokument.

Lagerhantering

Det går att föra register för flera lager i ett och samma system.

Med hjälp av enkla dokument går det att korrigera saldo, inventera och spåra varor från lagret.

Systemet kopplas ihop med extern utrustning. Skriv ut etiketter, skanna streckkoder, använd vågar direkt från lagret.

Ett elektroniskt arkiv.

Plattformen lagrar och organiserar alla dokument i ett elektroniskt arkiv.

Spara kvitton och ta fram körjournaler, även med din smarttelefon.

Bokföraren får omedelbart all information för att skapa bokföringsposter.

Inköp

Du kan planera och generera beställningar samt ta fram upphandlingsanalyser automatiskt.

Systemet hjälper dig att välja den bästa leverantören vid beställning av varor.

Programmet sparar orderposter enligt din namnstandard och processer i enlighet med leverantörens uppgifter.

Kundhanteringssystem och internkommunikation

Du registrerar potentiella kunder och bygger upp en försäljningstratt.

Systemet strukturerar kundbasen på ett enkelt sätt för att planera och skapa reklamkampanjer.

Sköt utskick och SMS-kommunikation i systemet.

Kommunicera med kollegor i systemets interna chatt.

Prisvärd integration

Vi integrerar våra system med banker, försäljningsplattformar på internet och andra redovisningssystem.

Programmet registrerar betalningar, genererar dokument och laddar ner de senaste valutakurserna automatiskt.

Du tar emot alla data från andra system automatiskt.

CloudOffice® – Fortnox officiella partner

CloudOffice® automatiserar de processerna som inte finns i Fortnox.

Du arbetar med icke-typiska lager- och upphandlingsprocesser, tidregistrerar

och genomför andra åtgärder.De färdiga dokumenten laddas upp automatiskt till Fortnox.

 

Du kan känna dig trygg: datautbytet genomförs med 100 % säkerhet

CloudOffice® Client –
förvalta ditt företag i din
smarttelefon.

Du får åtkomst till all funktionalitet i CloudOffice® i din smarttelefon. Gränssnittet anpassar sig till alla upplösningar, oavsett enhet. Andra systemfunktioner:

Tidredovisning för anställda
Skanning av streckkoder
Registrering av samtal från kunder och leverantörer i kundhanteringssystemet
Se var anställda befinner sig
Slipp pappersarbete tack vare CloudOffice®

Skanna signerade avtal och kontrakt, skatteredovisningar och andra viktiga dokument som sedan läggs till i plattformen.

All information lagras av ett och samma redovisningssystem. Registrera nya dokument, checkar och rapporter digitalt.

 

Dina data är säkra: molnsystemet lagrar allt på ett säkert sätt

Vem behöver vårt
system?
  • Tjänsteföretag
  • Återförsäljare och distributörer
  • Revisorer och ekonomer
  • Lagringsföretag
  • Tillverkningsföretag
  • E-butiker
CloudOffice®: ett system som anpassats till företagets behov

CloudOffice®-plattformen anpassar sig till din verksamhet. Har man ett svårt, icketypiskt problem besöker vi ert kontor eller produktionsanläggning och utforskar detaljerna i er arbetsprocess. Därefter tar vi fram en lösning som uppfyller era behov.

Vi kan också implementera ytterligare funktioner från andra projekt i ditt system, utan ytterligare avgift.

Våra produkter
Cloud Office
Ett alternativ för små och medelstora företag som behöver förbättrad funktionalitet
Mer information
Cloud Office ERP
En plattform för tillverkare och stora företag som behöver integrera arbetet på alla avdelningar i ett enda system
Mer information
CloudOffice Client
Du får smidig åtkomst till affärsförvaltningsprocesser i din smarttelefon
Mer information
Jämför alla produkter i samma fönster och välj den bästa lösningen för ditt företag
Jämför produkter
CloudOffice® – ett system som beaktar allt

Programmet täcker in alla affärsprocesser: från bokföring, försäljning och lagerhantering till personalens arbetstid.

Du får automatiserade affärsprocesser som tar hänsyn till alla nyanser av ditt arbete. Det anpassade systemet är helt skräddarsytt och passar perfekt

Läs mer om hur CloudOffice® kan hjälpa dig att bygga upp ditt företag mer effektiv. Vi kommer att besvara frågor och demonstrera systemet i testläge.